poniedziałek, 19 października 2015

G-code sekwencyjny do planowania

Poniżej przedstawiam g-code powtarzalny przydatny gdy chcemy w prosty i szybki sposób splanować powierzchnię

---------------------------------------------------------------
O0001
G90         (G90 pozycjonowanie bezwzględne)
G0 Z6       
X0 Y0
G1 Z-1

M98 P3 L5 (M98 cykl sekwencyjny;Px nr programu; Lx oznacza ilość powtórzeń)

G1 X50
G0 Z6
M30 (M30 koniec programu)

O0003 (Nr programu sekwencyjnego)
G91 (G91 pozycjonowanie przyrostowe)

(/POCZĄTEK PROGRAMU SEKWENCYJNEGO/)
G01  X50
Y2
X-50
Y2
(/KONIEC PROGRAMU SEKWENCYJNEGO/)

M99
-----------------------------------------------------------------

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakiś czas temu szukałam firmy, któa ma w swojej ofercie frezowanie gdynia. Powiem wam szczerze, ze nie sądzilam, że znalezienie profesjonanej firmy jest tak trudne. Na szczęście znajomy polecił mi firmę Rotor i jestem zadowolona z ich usług.

    OdpowiedzUsuń